Wspomnienie Zielonej Szkoły klasy 8b

Wspominamy razem z klasą 8b Zieloną Szkołę w Nowych Kaletkach k. Olsztyna.

Naszą podróż rozpoczęliśmy z samego rana. O 7.00 rano spotkaliśmy się na Dworcu Centralnym i wyruszyliśmy pociągiem do Olsztynka. Do ośrodka dojechaliśmy około godziny 13.00. Na miejscu zjedliśmy obiad i rozpoczęliśmy nasz aktywny plan. Jako pierwszy mieliśmy survival, na którym rozpalaliśmy ognisko i piekliśmy podpłomyki. Pani pokazała nam różne ciekawe gry terenowe, w które chętnie się zaangażowaliśmy.
Następnie mieliśmy zajęcia z gotowania, na których upiekliśmy pyszne, czekoladowe babeczki. Wieczorem zjedliśmy kolację oraz integrowaliśmy się, grając w gry zespołowe.

Drugi dzień rozpoczęliśmy wycieczka rowerową, której trasa wiodła przez piękne tereny. Po drodze zatrzymaliśmy się nad jeziorem, aby chwilę odetchnąć. Naszym miejscem docelowym był kościółek położony w pobliskiej miejscowości. Następnie, po obiedzie, udaliśmy się na spływ kajakowy po okolicznym jeziorze. Zatrzymaliśmy się na plaży, gdzie była możliwość kąpieli. Po powrocie zjedliśmy posiłek oraz zagraliśmy grupowo w just dance.

Trzeciego dnia zmierzyliśmy się z trasą w parku linowym oraz uczyliśmy się, jak strzelać z łuku. Po obiedzie odbył się trening sztuk walki, gdzie każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Wieczorem zagraliśmy w grę terenową eco, dzięki której dowiedzieliśmy się wielu ciekawostek ekologicznych.

Czwarty dzień rozpoczęliśmy zajęciami z ceramiki, na których nauczyliśmy się, jak lepić z gliny. Następnie po przerwie udaliśmy się na spływ BB (bezburtowe kajaki), którymi popłynęliśmy na piękna plaże. Po obiedzie kontynuowaliśmy wodne atrakcje. Pływaliśmy SUPem po jeziorze i zwiedzaliśmy ptasią wyspę. Wieczorem rozpalaliśmy ognisko i upiekliśmy pyszne kiełbaski.

Ostatniego dnia większość czasu spędziliśmy na grach świata, na których nauczyliśmy się gry w palanta i ringo. Po posiłku wyruszyliśmy w powrotną podróż. Do Warszawy wróciliśmy około godziny 19.00.
Ta zielona szkoła będzie zapamiętana przez nas na długo, a wspomnienia, które zyskaliśmy zostaną z nami na zawsze. Wycieczka była niesamowita i pełna emocji, ponieważ wszyscy byli świadomi, że niestety był to nasz ostatni wypad w takim składzie.
Jesteśmy niezwykle wdzięczni naszym opiekunom p. Lidii oraz p. Krystynie za opiekę i zapewnienie wielu niezapomnianych wrażeń.